Budapest! - Reisverslagen van Janneke Timmermans - WaarBenJij.nu Budapest! - Reisverslagen van Janneke Timmermans - WaarBenJij.nu
Budapest!

Studeren in het buitenland, wat inhoudt: op mezelf wonen, mijn eigen was doen en mijn eigen prakje koken. naar school toe gaan, nieuwe mensen leren kennen, mijn engels verbeteren, stappen, drinken, zuipen en af en toe wat schoolopdrachten maken.
kortom, een ervaring die ik mijn hele leven niet ga vergeten!

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2013

Eerste dagen in Boedapest
Janneke

In Boedapest ga ik mijn minor volgen, wat betekend dat ik 5 maanden in Hongarije zit. Hier zal ik al mijn avonturen opschrijven om jullie op de hoogte te houden van alle gekke, leuke, spannende en minder spannende dingen die ik meemaak.

Actief sinds 14 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5006

Voorgaande reizen:

12 Februari 2013 - 12 Juli 2013

Budapest!

Landen bezocht: